Autodesk Maintenance Subscription

Maintenance Subscription to najbardziej ekonomiczny sposób na utrzymanie i maksymalne wykorzystanie oprogramowania i usług Autodesk jako inwestycji długoterminowej.

Maksymalna jakość. Minimalny nakład pracy.

Zwiększ wartość inwestycji w oprogramowanie dzięki Maintenance Subscription. To najdogodniejszy i najbardziej opłacalny sposób uzyskania dostępu do najnowszych narzędzi, elastycznych rozwiązań licencjonowania, doskonałej pomocy technicznej i usług w chmurze.*

Maintenance Subscription to:

  • Natychmiastowy dostęp do najnowszych wersji oprogramowania.
  • Elastyczne uprawnienia licencyjne – poprzednia wersja, użytkowanie domowe i uprawnienia do obsługi w innych krajach.
  • Skalowana pomoc techniczną pozwalająca szybko rozwiązać problemy.
  • Większa mobilność i doskonalsza współpraca dzięki usługom w chmurze Autodesk 360.

Maintenance Subscription pomaga efektywnie wykorzystywać wieczystą licencję na oprogramowanie Autodesk. Bezpośredni dostęp do najnowszych wersji oprogramowania Autodesk pozwala korzystać z nowoczesnych technologii i funkcji oszczędzających czas, przyczyniając się do zwiększenia wydajności pracy. Aktualna Maintenance Subscription obniża koszty aktualizacji i pomaga zachować przewidywalny budżet na utrzymanie oprogramowania. Jest to najlepszy i najbardziej ekonomiczny sposób, aby wyprzedzić konkurencję.



Korzyści:

Aktualizacje oprogramowania
Dzięki subskrypcji Maintenance Subscription najnowsze technologie i narzędzia Autodesk zawsze będą pracować na Twoją korzyść. Bądź o krok przed konkurencją. Pozwolą na to szybki dostęp do udoskonaleń produktów i bardziej przewidywalne koszty aktualizacji.

  • Natychmiastowy dostęp do najnowszych wersji oprogramowania i ulepszeń pozwala być zawsze na bieżąco z nowymi, zwiększającymi wydajność funkcjami produktów Autodesk i zapewnia przewagę konkurencyjną.
  • Pobieraj najnowsze aktualizacje i udoskonalenia oprogramowania, gdy tylko zostaną wydane, aby narzędzia zawsze aktualne.
  • To ekonomiczny i wygodny sposób na posiadanie aktualnego oprogramowania Autodesk oraz dostęp do najnowszej technologii i narzędzi do projektowania.
  • Posiadanie subskrypcji Maintenance Subscription oznacza niższe, bardziej przewidywalne koszty aktualizacji – nic Cię nie zaskoczy i nie nadweręży budżetu.

Elastyczne licencjonowanie
Praca zdalna staje się coraz powszechniejsza. Pożegnaj się z problemami dotyczącymi oznaczania kolejnych wersji, ograniczeniami związanymi z lokalizacją i innymi przeszkodami obniżającymi wydajność. Elastyczne warunki licencyjne (poprzednia wersja, użytkowanie domowe i uprawnienia do obsługi w innych krajach) zapewniają dostęp do potrzebnych narzędzi w odpowiednim czasie.

  • Zyskaj prawa licencyjne, które ułatwią pracę w wielu miejscach – w biurze i w domu oraz podczas podróży.
  • Prawa do korzystania z poprzednich wersji oprogramowania – używaj aktualnych i wcześniejszych wersji oprogramowania w zależności od aktualnych potrzeb.
  • Prawo do instalacji dodatkowej kopii na komputerze domowym – łatwo zmieniaj komputer w biurze na domowy dzięki dogodnemu licencjonowaniu, które obejmuje wiele komputerów.
  • Korzystanie z oprogramowania w innych krajach – przemieszczaj się swobodnie; prawa do korzystania z oprogramowania poza granicami kraju, w którym dokonano zakupu, przez 90 dni pozwalają podróżować bez problemów.

Pomoc techniczna
Twoja firma działa lepiej, gdy masz do dyspozycji właściwe usługi pomocy do oprogramowania. Ogranicz przestoje i szybciej wracaj do pracy dzięki odpowiednim narzędziom wsparcia, dokumentacji technicznej i samouczkom.

Program Maintenance Subscription zapewnia dostęp do podstawowej pomocy technicznej, w ramach której można kontaktować się ze specjalistami wsparcia technicznego Autodesk i uzyskać pomoc w instalacji, konfiguracji, rozwiązywaniu problemów i w innych kwestiach, co przekłada się na skrócenie czasu przestoju i zwiększenie wydajności.

Poza tym udostępniane są materiały online obejmujące bazę wiedzy z dokumentami pomocy, samouczki, filmy szkoleniowe oraz obszerne archiwum rozwiązań technicznych Autodesk i forum dyskusyjne. Maintenance Subscription to również możliwość skorzystania z indywidualnego wsparcia w sytuacjach wymagających zachowania poufności.

Możesz też skontaktować się z naszymi specjalistami wsparcia produktów, aby uzyskać pomoc dotyczącą instalacji i konfiguracji. Właśnie dlatego w ramach subskrypcji Autodesk Subscription można wybrać taki poziom pomocy technicznej, jaki jest potrzebny – od samouczków po fora społeczności i usługi dedykowanych specjalistów wsparcia technicznego.

Maintenance Subscription obejmuje wszystkie elementy podstawowej pomocy technicznej. Jeśli wymagany jest szerszy zakres pomocy, należy wybrać plan zaawansowanej pomocy technicznej lub priorytetowej pomocy technicznej dla korporacji. Dowiedz się więcej o wsparciu w ramach subskrypcji.

Autodesk 360
Klienci Maintenance Subscription otrzymują 25 GB przestrzeni dyskowej w chmurze na platformie Autodesk 360, dzięki czemu możliwe jest wykonywanie zadań wymagających większej mocy obliczeniowej w chmurze. Zapisując dokumenty projektowe w chmurze, można pracować nad nimi online w dowolnym czasie, wszędzie tam, gdzie dostępne jest połączenie z Internetem.

Dzięki Autodesk 360 można w bezpieczny sposób udostępniać pliki innym uczestnikom projektu, nawet jeśli nie mają oni oprogramowania projektowego użytego do utworzenia plików. Wszyscy uczestnicy projektu posiadają pełny i bardziej szczegółowy wgląd do danych projektu zapisanych w Autodesk 360. Wykorzystując Autodesk 360®, można poprzez przeglądarkę internetową lub urządzenie mobilne przeglądać i komentować pliki 2D i 3D zapisane w formacie DWF™, DWG™, Autodesk® Navisworks® i Autodesk® Revit®. Można również edytować pliki DWG za pomocą aplikacji mobilnych i w chmurze AutoCAD® 360. Usługi w chmurze Autodesk 360 pomagają zwiększyć mobilność, usprawnić współpracę i zoptymalizować projekty.

Zakup Maintenance Subscription wraz z pojedynczym produktem lub pakietem produktów uprawnia do korzystania z wielu usług w chmurze Autodesk 360 związanych z renderowaniem, optymalizacją i analizą, które mogą Ci pomóc pracować wydajniej i skrócić czas projektowania. Dzięki usłudze Autodesk 360 Rendering możesz np. tworzyć bardziej fotorealistyczne obrazy i panoramy projektów, nie obciążając przy tym własnego komputera.

Dodatkowe usługi w chmurze i usługi programowe
Pracuj mądrzej bez obciążania komputera. Uzyskaj dostęp do dodatkowych usług w chmurze, które obejmują funkcje szybszego projektowania, analizowania, renderowania i wizualizacji dzięki praktycznie nieograniczonej mocy obliczeniowej chmury, a także narzędzia do współpracy i bezpieczne przechowywanie.

Więcej informacji na stronie autodesk.pl/subscription/additional-services

* Nie wszystkie korzyści z Subskrypcji Autodesk są dostępne dla wszystkich produktów we wszystkich regionach geograficznych.




Jeżeli jesteś zainteresowany przedstawionym rozwiązaniem