Autodesk Vault Office 2019

Autodesk Vault Office 2019

555K1-WWN500-T427

Autodesk Vault pozwala wyszukiwać dane projektowe w kilka sekund, umożliwia bezpieczne dzielenie się informacjami na temat cyfrowych prototypów z członkami zespołu z różnych lokalizacji oraz dostarcza informacji kto i kiedy dokonał zmian w projekcie. Umożliwia bezpieczne przechowywanie i zarządzanie danymi w sposób scentralizowany, pomagając zespołowi szybko tworzyć, udostępniać oraz ponownie wykorzystywać informacje dotyczące cyfrowego prototypowania. Dzięki rodzinie narzędzi Vault spędzisz mniej czasu na wyszukiwaniu plików, więcej na tworzeniu innowacyjnych projektów.

100 Przedmioty
Cena netto: 1 120,00 zł
Cena brutto: 1 377,60 zł
Rodzaj licencji :
Rodzaj stanowiska :
Ilość:

Vault jest narzędziem, które w pełni integruje się  z aplikacjami CAD firmy Autodesk®, co umożliwia przyspieszenie pracy od fazy koncepcyjnej po etap produkcji. Zamiast zaczynać tworzenie założonego od podstaw, można użyć skopiowanego cyfrowego prototypu jako punktu wyjścia dla nowego projektu. Dzięki czemu, można zminimalizować liczbę poprawek i tworzyć nowe produkty szybciej. Zachowane wyniki wyszukiwania i skróty przyspieszają wyszukiwanie danych, a narzędzia zwiększające produktywność umożliwiają manipulowanie plikami projektowymi bez konieczności zrywania specyficznych dla aplikacji połączeń. Narzędzia porządkowania danych pozwalają kontrolować indeksowanie i dostęp do różnych rodzajów plików co usprawnia proces udostępniania danych i wyszukiwania na podstawie własności.

Wprowadzanie zmian nie musi przerywać pracy narzędzie pozwala kontrolować wersje projektu z poziomu aplikacji do projektowania oraz kontrolować całą historię swoich koncepcji projektowych, dokonywaæ analizy i w razie potrzeby, wracać do starszych wersji projektu.

Dane projektowe i okołoprojektowe, które są wartością kazdej firmy, zgromadzone są w jednym miejscu. Dostęp do centralnego repozytorium plików wynika z posiadanych praw dostępu. Każdy członek zespołu ma przyznany dostęp tylko do odpowiednich rodzajów, a nawet wersji plików. Funkcjonalność programu ułatwia:

  • zarządzanie danymi przez grupy projektowe,
  • wyszukiwanie i ponowne wykorzystywanie danych,
  • administrowanie i konfigurację,
  • kontrolę wersji projektów.

Członkowie zespołu mogą pracować nad projektem, nie zmieniając danych zapisywanych przez innych uczestników. To umożliwia zwiększenie wydajności, nie zakłócając naturalnego procesu projektowania poszczególnych uczestników. Kontrola uprawnień umożliwia aktywne uczestnictwo w procesie projektowym, analizy i weryfikacji wszystkim członkom zespołu od menadżerów po inżynierów i projektantów, bez narażenia na utratę danych.

Autodesk Vault Office

Wersja Office ułatwia dostęp do programów Vault Workgroup lub Vault Professional użytkownikom nie korzystającym z Inventora, którzy muszą kontrolować swoje dokumenty związane z projektem. Członkowie zespołu mogą uczestniczyć w procesach rewizji, wypisywania i zleceń zmian korzystając z dostępu poprzez Internet lub aplikacje pulpitow¹.