V-Ray 3 dla 3ds Max Workstation (klucz USB)

pCGVR33DSDNcows

V-Ray 3 dla 3ds Max Workstation (klucz USB)

Zawiera: 1 x licencja Master, 1 x licencja Render Node, klucz sprzętowy (USB).

Cena netto: 3 300,00 zł
Cena brutto: 4 059,00 zł
Ilość:

V-Ray 3.0 dla 3ds Max

Sztandarowy produkt firmy Chaos GroupsV-Ray dla 3ds Max zasłużył się dla wzornictwa architektonicznego, samochodowego i produktowego, z uwagi na zdolność do szybkiego renderowania obrazów bez utraty realizmu oraz kontroli nad procesem tworzenia.

Niesamowita stabilność i moc V-Ray dla 3ds Max zapewnia specjalistom od wizualizacji wyjątkowe możliwości renderowania. Renomowane studia na całym świecie, takie jak Blur Studio, Neoscape, IKEA, Pure, Citroen, Siemens AG oraz Spine 3D, korzystają z możliwości V-Ray w swoim procesie produkcyjnym. V-Ray jest uniwersalnym narzędziem, uznanym ze względu na szybkość, precyzję, bogatą listę funkcji i łatwość użytkowania.

Renderowanie

Szybsze śledzenie promieni

Nowy progresywny silnik renderujący dla interaktywnego i produkcyjnego renderowania

Maska renderowania pozwalająca określić regiony renderowania poprzez wybór obiektu lub maski obrazu

Łatwe kontrolowanie widoczności obiektów w odbiciach i załamaniach

Parametr Max Ray Intensity pozwalający na redukcję szumu wynikającego z obecności zbyt jasnych źródeł światła

Szybsze renderowanie włosów ze wsparciem tolerancji zależnej od punktu widzenia

Możliwość zapisu finalnego obrazu do formatu OpenEXR 2.0 i wykorzystania głębi obrazu

Udoskonalony V-Ray RT GPU ze wsparciem dla dodatkowych kanałów renderowania

Udoskonalony V-Ray RT CPU ze wsparciem dla SSS, VRaySkinMtl i VRayDirt (cieniowanie metodą Ambient Occlusion)

Udoskonalony V-Ray RT ze wsparciem dla produktów iToo Software, takich jak Forest Pack czy RailClone

Udoskonalony rozproszony rendering z funkcją automatycznego transferu zasobów i możliwością wyłączenia z zadania renderowania maszyny lokalnej

Oświetlenie

Probabilistyczne próbkowanie światła dla zoptymalizowania renderingu scen z wieloma źródłami światła

Cienie

Udoskonalone rozpraszanie podpowierzchniowe ze wsparciem dla oświetlenia opartego na obiektach i na śledzeniu promieni

Nowy materiał VRaySkinMtl z warstwowymi odbiciami i przyjaznymi ustawieniami

VRMats dla wymiany materiałów V-Ray pomiędzy aplikacjami

Wsparcie OSL dla programowalnych shaderów

Geometria

Narzędzie VRayClipper do tworzenia renderingów przekrojów i sekcji

Obiekty typu metaball ze wsparciem renderowania ukrytych powierzchni

Workflow

Uproszczony interfejs użytkownika z łatwym dostępem do najczęściej używanych funkcji

Szybkie ustawienia wraz z kolekcją zdefiniowanych ustawień od producenta

Nowy pasek narzędzi V-Ray umożliwiający szybki dostęp do popularnych opcji

Nowa dokumentacja dostępna online

Ulepszony bufor ramki V-Ray z dodatkową kontrolą korekcji koloru

Udoskonalone efekty obiektywu, wspierane bezpośrednio przez bufor ramki V-Ray

Wsparcie dla OpenColor IO dla zaawansowanego zarządzania kolorami

Integracja z programem Alembic ze wsparciem dla włosów i cząsteczek

Udoskonalone narzędzie Lens Analyzer

Dodatkowe funkcje

Wsparcie dla tagów bazujących na obiektach w nazwach VRayHDRI

Wsparcie dla tagów Mari <UDIM> i Mudbox <UVTILE> dla VRayHDRI

Wsparcie dla projekcji Ground Environment w VRayHDRI

Wsparcie dla wektora przesunięcia Ptex dla każdego typu obrazu

Rekomendowane wymagania systemowe:

Windows 64bit: 7 SP1 lub nowszy

3ds Max 2013 / 3ds Max Design 2013 (lub nowsze) - wersje 64bit

Wymagania sprzętowe:

Procesor Intel Pentium IV (64bit) lub odpowiedni procesor  AMD wspierający technologię SSE2 lub nowszą

4GB pamięci RAM (Rekomendowane 8GB lub więcej)

4GB pamięci wirtualnej (Rekomendowane 8GB)ci SWAP (rekomendowane 8GB lub więcej)

Chcesz porozmawiać o produkcie? Masz pytania, wątpliwości? Wypełnij formularz.